کلاس های آموزشی دانشگاه پیام نور کردستان در ترم جدید به صورت الکترونیکی برگزار می شود
چهارشنبه، 12 شهریور 1399
کلاس های آموزشی دانشگاه پیام نور کردستان در ترم جدید به صورت الکترونیکی برگزار می شود
رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان گفت: باتوجه به شرایط شیوع بیماری کرونا, کلاس ها و فعالیت های آموزشی این دانشگاه در نیمسال اول 1400-1399، به صورت الکترونیکی و غیرحضوری تشکیل می گردد.

به گزارش کوردەواری آنلاین, دکتر یعقوب احمدی با اشاره به فعالیت 9 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور در سطح استان، خاطرنشان ساخت: برای تبدیل چالش های ناشی از کرونا به فرصت، دانشگاه پیام نور استراتژی تداوم آموزش و خدمات رسانی ایمن در برابر کرونا همراه با رعایت فاصله فیزیکی و پروتکل های بهداشتی با تمرکز بر آموزش های الکترونیکی را سرلوحه کاری خود قرار داده، لذا کلیه فعالیت های آموزشی را بصورت هماهنگ بصورت الکترونیکی و در بستر سامانه آموزش الکترونیک استان کردستان به نشانی vc.kdpnu.ac.ir برگزاری می نماید.

وی یادآور شد: دانشجویان جهت ورود به سامانه آموزش الکترونیک کد کاربری (شماره دانشجویی) و رمز ورود (کد ملی) را وارد نموده و همچنین نرم افزارهای مورد نیاز ورود به کلاس های الکترونیکی در صفحه اول این سامانه قرار دارد.
احمدی اعلام کرد: همچنین نرم افزار "پیام من" دانشگاه پیام نور جهت رفاه حال دانشجویان و انجام اقداماتی همچون: دسترسی ساده به پرونده و تقویم آموزشی، مشاهده نمرات، دریافت نرم افزارهای کاربردی، دریافت اطلاعیه و مقالات علمی طراحی شده که از طریق لینک www.apps.pnu.ac.ir قابل دریافت می باشد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست علمی، شوراهای اداری، جلسات دفاع پایان نامه تحصیلات تکمیلی، کلاس های نظری- عملی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود و جز موارد الزامی، بصورت الکترونیکی برگزار می شوند تا سلامت و امنیت خاطر جامعه دانشگاهی فراهم شود.

انتهای پیام/
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط