اسکان و اشتغال اتباع بیگانه در کردستان ممنوع است/ امنیت لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در کردستان فراهم است
سنندج-مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کردستان گفت: اسکان و اشتغال اتباع کشورهای خارجی در استان کردستان ممنوع است و با افراد متخلف که به این افراد شغل یا مسکن واگذار کنند برخورد قانونی می شود.
آغاز عملیات اجرایی 26 هزار واحد نهضت ملی مسکن در آینده نزدیک
سنندج - مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه هزار و 700 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف استان نیاز است گفت: با توجه به اقدامات انجام شده و تأمین 560 هکتار زمین آماده ایم عملیات اجرایی حدود 26 هزار واحد نهضت ملی را در کردستان به زودی شروع کنیم.
19 کیلومتر از محور چهارخطه بیجار-دیواندره به بهره‌برداری رسید
بیجار- مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: احداث چهارخطه بیجار-دیواندره به عنوان یک طرح اولویت دار در تسریع ترافیک استان به سمت مرکز کشور بوده و با اقدامات انجام شده امروز با حضور استاندار کردستان 19کیلومتر از مسیر افتتاح شد.
55 میلیارد تومان زکات در استان کردستان جمع آوری شد/ پرداخت 33 هزار کمک معیشت به نیازمندان از محل زکات
سنندج - مدیرکل کمیتە امداد استان کردستان گفت: طی 8 ماهە سال جاری 54 میلیارد و 900 میلیون تومان زکات از سوی دبیرخانە شورای زکات جمع‌آوری شدە است.
بیمه مرکزی آمادگی لازم برای پوشش بیمه‌ای کولبران را دارد/اجناس مجاز وارداتی از اقلیم کردستان عراق بیمه می شوند
سنندج - رئیس‌کل بیمه مرکزی گفت: آمادگی داریم در خصوص بیمه‌گری کولبران و اجناس مجاز که از اقلیم کردستان وارد می‌شود بررسی‌های کامل انجام شود و همه شرکت‌های بیمه برای فعالیت بیمه‌ای در مرزها مشارکت داشته باشند.
اهدای 829 فقره جهیزیه به مددجویان کردستانی
سنندج - مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از اهدای 829 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
...76543