افتتاح 6 پروژه ورزشی در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در کردستان
پنجشنبه، 20 مهر 1402
افتتاح 6 پروژه ورزشی در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در کردستان
سرپرست ورزش و جوانان کردستان گفت: همزمان با هفته گرامیداشت تربیت بدنی و ورزش در سطح استان 6 پروژه مهم ورزشی افتتاح می شود.
به گزارش خبرنگار کورده واری، آمنه غلام ویسی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های متنوع در هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: شش پروژه ورزشی در گرامیداشت این هفته افتتاح و در اختیار جامعه ورزشی استان قرار خواهند گرفت. 
 مسئول ورزش استان تصریح کرد: برای تکمیل، تجهیز و افتتاح این پروژه های ورزشی اعتباری بالغ بر 53 میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی صرف شده است. 
 غلام ویسی افزود: تکمیل، بهینه سازی و محوطه سازی سالن چند منظوره 1200 نفره شهرستان بانه یکی از پروژه های مهم ورزشی است که پس از چندین سال انتظار و تلاش مسئولین دولتی و صرف هزینه های بالا در هفته تربیت بدنی و ورزش به عنوان گل سرسبد پروژه های ورزشی افتتاح و به بهره برداری می رسد. 
 وی افزود: این پروژه ورزشی که از مصوبات سفر رهبری به استان کردستان است و تکمیل آن با توجه به جانمایی و مشکلات زیرساختی به یکی از کارهای مهم حوزه ورزش و پروژه های هزینه بر استان تبدیل شده بود پس سال ها با تلاش بدون وقفه مسئولین و دولتمردان با هزینه ای بالغ بر 48 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی با زیر بنای چهار هزار مترمربع به صورت سرپوشیده، مدرن تجهیز و در اختیار جامعه ورزش و قهرمانان این شهرستان قرار خواهد گرفت. 
 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: در کنار این پروژه مهم 5 زمین چمن مصنوعی روستایی نیز با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 550 میلیون تومان در روستاهای «بالک» و «سیاناو» در شهرستان مریوان، «آرندان» در سنندج و روستاهای «لاله ای» و «گردمیران» از توابع شهرستان دهگلان افتتاح و به بهره برداری می رسند که زیربنای این پروژه ها در حدود چهار هزار مترمربع است.
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط