زنان روستایی دارای 3 فرزند در کردستان بیمه رایگان می شوند
دوشنبه، 27 فروردین 1403
زنان روستایی دارای 3 فرزند در کردستان بیمه رایگان می شوند
مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان گفت: مادران غیر شاغل و خانه دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری که دارای 3 فرزند و بیشتر هستند به صورت رایگان بیمه می شوند و دولت مبلغ حق بیمه آنان را پرداخت می کند.
به گزارش خبرنگار کورده واری، احمد توانا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: مرحله نخست فراخوان ثبت نام مادران غیر شاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر بر اساس شرایط مشمولین ماده (21) قانون خانواده و جوانی جمعیت جهت بهره مندی از بیمه رایگان بازنشستگی از کارافتادگی و فوت آغاز شده و تا 30 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
وی افزود: بر اساس این طرح همه زنان خانه دار و غیر شاغل روستایی در استان کردستان که دارای 3 فرزند و بیشتر هستند و تاریخ تولد فرزند سوم آن ها اول فروردین 1396 به بعد می باشد می توانند از خدمات بیمه رایگان بهره مند شوند.
توانا اعلام کرد: افرادی که دسترسی به اینترنت دارد می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق به نشانی www.roostaa.ir اقدام به ثبت نام کنند.
وی افزود: افرادی هم که به اینترنت دسترسی ندارند می توانند در سطح استان به 60 کارگزاری رسمی صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان مراجعه کنند.
 
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط